Płatność i zwrot kosztów

Tutaj możesz dowiedzieć się wszystkiego na temat płatności i zwrotu zamówienia. Możesz skontaktować się z nami w celu uzyskania szczegółowych informacji lub indywidualnych ofert. Obszar dostawy obejmuje obecnie całą Europę.

Abbildung eines Vertragsdokuments mit dem Wort „VERTRAG“ in roten Buchstaben oben. Das Dokument enthält Textzeilen, eine Unterschriftenzeile unten und einen rot-grauen Stift, der diagonal darüber positioniert ist.

Unsere Bankverbindung

Sparkasse Rottal-Inn
IBAN: DE96 7435 1430 0010 5515 70
BIC: BYLADEM1EGF

Ein Symbol, das eine blaue Kreditkarte mit einem grauen Streifen und zwei weißen Rechtecken zeigt, über denen ein grünes Schild mit einem weißen Häkchen liegt, was Sicherheit oder Schutz anzeigt.

Zahlungsmöglichkeiten

  • Paypal
  • Amazon Pay
  • MasterCard
  • Visa
  • American Express
  • Klarna (Sofort, Paylater, Raten)
  • GiroPay
  • Apple Pay
  • Google Pay
Ein Symbol, das einen Kalender mit einem roten oberen Rand und einem weißen Raster mit blauen Quadraten zeigt, die Daten darstellen. In der unteren rechten Ecke befindet sich eine blaue Uhr mit gelben Zeigern, die 3 Uhr anzeigen.

Zahlungsziel

Bei Zahlung auf Rechnung ist der Rechnungsbetrag innerhalb 14 Tage nach Erhalt der Ware zu begleichen. Weitere Einzelheiten finden Sie in unseren ABG's

Abbildung eines Vertragsdokuments mit dem Wort „VERTRAG“ in roten Buchstaben oben. Das Dokument enthält Textzeilen, eine Unterschriftenzeile unten und einen rot-grauen Stift, der diagonal darüber positioniert ist.

Spółka debet

Tylko dla klientów korporacyjnych!
W przypadku debet przez firmę musisz raz podpisać mandat debetowy i wysłać go do swojego banku. Debet zapłaty firmy nie pozwala zwrócić kwot. Możesz uzyskać wszystkie szczegóły od swojego doradcy klienta.


Kliknij Pobierz tutaj.

Wszystkie informacje na pierwszy rzut oka!

Telefon: +49 8724 285960
E -mail: info@altruan.de

1. Jakie metody płatności oferujemy?

  • Oferujemy różne metody płatności, aby było to możliwe, jak to możliwe. Możesz zapłacić kartą kredytową, kartą debetową, PayPal, Sofortüberweisung, debet zapłaty, przedpłaty, faktury lub innych powszechnych dostawców usług płatniczych.

2. Jak mogę ubiegać się o zwrot pieniędzy?

  • Aby ubiegać się o zwrot pieniędzy, skontaktuj się z naszą obsługą klienta pocztą elektroniczną lub telefonem. Przygotuj swój numer zamówienia i wskaż przyczynę zwrotu. Przetwarzamy wnioski o zwrot refundacji zgodnie z naszymi warunkami i przepisami prawnymi. Twoje uprawnienia do zwrotu zależy od indywidualnych okoliczności i przyczyny zwrotu.

3. Czy mogę anulować zamówienie, jeśli już zapłaciłem?

  • Tak, możliwe jest anulowanie zamówienia, o ile nie zostało jeszcze wysłane. Natychmiast skontaktuj się z naszą obsługą klienta, aby zorganizować anulowanie. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, możesz skorzystać z prawa do wycofania się i zwrócić towar w ciągu 14 dni od otrzymania. Po pomyślnym sprawdzeniu zwróconych towarów cena zakupu zostanie zwrócona.

4. Jak długo trwa zwrot pieniędzy?

  • Po zatwierdzeniu wniosku o zwrot kosztów kwota zostanie skierowana do konta użytego w ciągu 14 dni. Jednak w zależności od banku lub dostawcy usług płatniczych, kwota na koncie może potrwać kilka dni.