Płatność i zwrot kosztów

Tutaj możesz dowiedzieć się wszystkiego na temat płatności i zwrotu zamówienia. Możesz skontaktować się z nami w celu uzyskania szczegółowych informacji lub indywidualnych ofert. Obszar dostawy obejmuje obecnie całą Europę.

Unsere Bankverbindung

Sparkasse Rottal-Inn
IBAN: DE96 7435 1430 0010 5515 70
BIC: BYLADEM1EGF

Zahlungsmöglichkeiten

  • Paypal
  • Amazon Pay
  • MasterCard
  • Visa
  • American Express
  • Klarna (Sofort, Paylater, Raten)
  • GiroPay
  • Apple Pay
  • Google Pay

Zahlungsziel

Bei Zahlung auf Rechnung ist der Rechnungsbetrag innerhalb 14 Tage nach Erhalt der Ware zu begleichen. Weitere Einzelheiten finden Sie in unseren ABG's

Spółka debet

Tylko dla klientów korporacyjnych!
W przypadku debet przez firmę musisz raz podpisać mandat debetowy i wysłać go do swojego banku. Debet zapłaty firmy nie pozwala zwrócić kwot. Możesz uzyskać wszystkie szczegóły od swojego doradcy klienta.

Wszystkie informacje na pierwszy rzut oka!

Telefon: +49 8724 285960
E -mail: info@altruan.de

1. Jakie metody płatności oferujemy?

  • Oferujemy różne metody płatności, aby było to możliwe, jak to możliwe. Możesz zapłacić kartą kredytową, kartą debetową, PayPal, Sofortüberweisung, debet zapłaty, przedpłaty, faktury lub innych powszechnych dostawców usług płatniczych.

2. Jak mogę ubiegać się o zwrot pieniędzy?

  • Aby ubiegać się o zwrot pieniędzy, skontaktuj się z naszą obsługą klienta pocztą elektroniczną lub telefonem. Przygotuj swój numer zamówienia i wskaż przyczynę zwrotu. Przetwarzamy wnioski o zwrot refundacji zgodnie z naszymi warunkami i przepisami prawnymi. Twoje uprawnienia do zwrotu zależy od indywidualnych okoliczności i przyczyny zwrotu.

3. Czy mogę anulować zamówienie, jeśli już zapłaciłem?

  • Tak, możliwe jest anulowanie zamówienia, o ile nie zostało jeszcze wysłane. Natychmiast skontaktuj się z naszą obsługą klienta, aby zorganizować anulowanie. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, możesz skorzystać z prawa do wycofania się i zwrócić towar w ciągu 14 dni od otrzymania. Po pomyślnym sprawdzeniu zwróconych towarów cena zakupu zostanie zwrócona.

4. Jak długo trwa zwrot pieniędzy?

  • Po zatwierdzeniu wniosku o zwrot kosztów kwota zostanie skierowana do konta użytego w ciągu 14 dni. Jednak w zależności od banku lub dostawcy usług płatniczych, kwota na koncie może potrwać kilka dni.